Misteri H1N1..Apakah punca sebenar ?


Semua dunia kenal H1N1..kt sini nak cuba kongsi2kan antara penyakit yang berjangkit..kerana H1N1 boleh meranapkan teknologi manusia jika ia terus merebak tanpa kawalan..tapi persoalannya dimanakah puncanya..ini mengikuti pandangan dan pengamatan saya tentang hal ini..

Kini telah diberitakan virus tersebut kembali aktif, Kita semua tahubahawa virus H1N1 telah menjadi wabak yang merbahaya. Difahamkan virusselesema babi ini akan bergabung dengan virus selsema burung. Ia akan menjadi lebih merbahaya.Semoga Allah menjauhkan kita dari perkaratersebut.

Merebaknya penyakit memerlukan kepada syarat-syarat yang ketat. Oleh itu Nabi saw menafikan penularan ini:

لاَ عَدْوَى

“Tidak ada jangkitan penyakit tanpa sebab.” (Hr Bukhari)

Setiap penyakit yang berjangkit ada cara-cara tertentu, ada yang berjangkit melalui makan dan minum, ada yang melalui darah dengansuntikan, ada yang melalui hubungan jenis dan sebagainya. Hadismenafikan jangkitan penyakit tanpa sebab dan dengan cara jangkitan yangsebenarnya.

Virus pemusnah tamaddun dalam Al-Quran, iblis telah berjanji untuk hancurkan umat adam dan akan terus menganggu bagi mereka yang tidak mentaati Allah..


Disini sy cuba menyentuh tentang sistem pertahanan pada jasad, ruh dan minda sebagaimana diselami sebelum ini..

Ketika ini kita diberitakan bahawa bayi , orang mengandung danbepenyakit ramai yang membawa maut termasuk doktor..Ini menunjukkantenaga dalaman (spiritual) pada diri manusia amat menjunam pada zamanini dan virus-virus semakin kuat (upgrading). Kerana apa ? Semuanyaadalah KESADARAN pada manusia yang masih alpa untuk menaiktarafkanruh,minda dan jasadnya.

Mengikut pengamatan juga ia ada kaitan dengan SAKA dan virus telah memeterai perjanjian antarakedua pihak sebab semuanya daripada Iblis untuk melemahkan sistempertahanan diri dalam (immune system) pastinya melemahkan daya kekuatanruh,minda dan jasad menyebabkan virus-virus senang merebak.

Di awal hadis “Tidak ada jangkitan penyakit tanpa sebab.” (Hr Bukhari)-Tiada Penyakit berjangkit..menurut Dr Sulaiman Noordin, apabila sistemimunisasi manusia kuat (minda,ruh dan jasad kuat) dan digabungkandengan anti kepercayaan burung-burung yang dikatakan membawa ataupenyebab kepada bala ini.

Saya berpendapat, percaya gangguan ghaib, tapi kalau SAKA sudahmengawal diri kita samaada separa atau sepenuhnya sememangnya lemah,kerana virus jangkitan adalah satu cara syaitan Iblis ingin memusnahumat Islam yang lemah sekarang semakin hari semakin lemah dari 3 sumbertadi.

Maka….puncanya adalah iblis menciptakan virus tersebut sebagai moderator kerana kelemahan manusia dengan 3 sumber tadi..

H1N1 menjadi punca utama,umat manusia tewas akibat serangan saka…..jeng jeng..konsep saka sebelum ini telah dicatatkan melalui pautan ini http://mforum3.cari.com.my/viewthread.php?tid=477715&extra=page%3D1&page=4

iblis syaitan ni bukanlah entiti yg bodoh…spt yg disangka oleh tentera2 manusia yg myerang bugs maju spt dlm movie Starship Troopers

Iblis syaitan ni sentiasa upgrade dia punya kaedah infected dia apa2 yg berlaku dlm dunia IT spt serangan virus, spam, malware seolah2 sama spt apa yg Iblis buat jadi menggunakan pemahaman asas sains anti-iblis yg dijelaskan dlm Alquran & hadith teknik perlu dicipta & upgrade ibarat kalau dulu virus selesema memberi kesan kecil terhadap kesihatan manusia Melayu skang dah ada virus selesema yg mampu membunuh mampu membuat mangsa menjadi koma….

Itulah malah seringkali meminta bantuan bantuan entiti ghaib pula ibarat terlepas dr mulut buaya masuk mulut harimau…kebanyakan teknik lama tersebut terubahsuai secara sengaja atau tidak ke arah mensyirikkan Allah

maka makin tercapailah hasrat tujuan penciptaan virus saka untuk menyesat, menyerang lalu memusnahkan akal, ruh dan jasad manusia.
Si pengubat terperangkap dlm perasaan ujub dan takabbur menjadi pengubatan tersebut kadangkala spt memperbodoh atau merendahkan martabat insan setiap pesakit kadangkala mjadi bahan ketawa, bahan gurauan, bahan penghinaan semasa rawatan malah aurat atau maruah tak terpelihara pd tahap yg sewajarnya….kadang2 ada pengubat ni suka mempermainkan orang yg sakit…dia rasa dia cerdik…tapi sebaliknya..syaitan iblis ni tidak kluar pun ke akar umbi ibarat kluar gi shopping jap..

korang pun sibuklah rasa berjaya halau stesen/ template/acuan dah ada jadi akhirnya pesakit kena datang berulang2 kali
sampai 12 x…20x…sampai berpuluh2 tahun benda tu tetap ada bahkan menzahirkan penyakit2 pada jasad…akhirnya
hilang semua keyakinan diri,maruah, wang, masa…tak rasa nak mengtauhidkan Allah…
tapi menganggap ayat2 al-quran sbagi khadam tempat bergantung….

bukan itu sahaja..malah pergantungan mereka kepada entiti lain seperti kepada pusat-pusat perubatan tertentu kian bercambah…ini lebih-lebih lagi kepada penyakit seperti saka,dan sihir…mereka tiada tempat untuk dituju untuk merawat penyakit tersebut dan tidak tahu langkah memulihkan diri lalu mula mencari kaedah perubatan alternatif..sehingga brduyun2 pusat perubatan tersebut menjadi tumpuan manusia yang percaya kebolehan rawatan ini bagi tujuan penyembuhan..dengan kaedah Rahsi Hebat menyebabkan mereka berjaya..! tanpa sebarang apa2 bantuan seperti bomoh dan sbgnya..

Maka inilah konsep iblis yg dia nak..seperti mana perjanjian dia sejak azali untuk meranapkan bani adam..tambahan pula di penghujung zaman ini…sbb itu kuar bermacam2 jenis perumpamaan seperti mereka :
Seks bebas= Aids..
H1N1 adalah yg paling bahaya hanya sekelip mata..sbb apa?

Apabila terlalu asyik dengan ‘memetik suisnya’ menjadikan janakuasa teknologi iblis ini kian hebat..maka anak2 adam ini akan terus lupa dan berilusi dengan apa yg mereka rasa selesa dari mata mereka tanpa perlu berfikir lebih jauh..walhal semua2 itu yang dikhayalkan/diasyikkan (pusat rawatan,cerita2 hantu dll), maka hilang keyakinan diri dan kebergantungan kepada Allah SWT..bahawa kita lupa adalah paling mulia dan hebat dari iblis2 ini..

Itulah apa yg nak sy sampaikan..

H1N1 adalah salah satu teknologi iblis yang terhebat di zaman ini sehingga sekelip mata saja boleh melumpuh sistem tubuh,terutama wanita dan bayi…mengapa ? mari kita fikir2kan dulu…kesedaran inilah harus dibincangkan…dan sama2 cuba mencari penyelesaian..untuk membetulkan aqidah dan keyakinan kepada diri masing2..

Konsep SAKA ini ibarat komando, komando SAKA akan serang dulu dan buka laluan untuk serangan besar-besaran. Ramai yang kita faham dan tahu SAKA ini sama macam syaitan lain.

Hakikatnya,SAKA ini adalah pembuka jalan kepada segala masaalah sosial buang anak, rumahtangga di mana bermula sistem pembentukan kehidupan manusia seperti mana janji-janji iblis menyesatkan manusia.

SAKA bukan saja dari Jin keturunan ..Bahkan ia bermula dari awal kejadian manusia sepertimana janji Iblis untuk mengganggu anak ADAM.Pernahkan anda dengar Kenapa Iblis menangis semasa pengantin baru beraqad nikah, gangguan hubungan kelamin, ketika datang haid, dan ketika hamil ?

Sebenarnya gangaun SAKA ini teramat bahaya..memang semula jadi kejadian insan ini menjadi sasaran seperti mana kontrak iblis dengan Allah SWT..

YA ! Iblis sudah pasti mensasarkan ‘kilang pegeluaran’ insan menjadi sasaran dan diserang dulu ibarat mengebom kilang pegeluaran jet, kapal selam dan lain-lain agar lumpuh dan hilang fungsi ..Jadi ibarat negara =(jasad, ruh dan minda) keseluruhannya akan lemah sistem pertahanan.

Hasilnya, badan menjadi lemah dengan banyak penyakit, penghantaran saraf lambat, IQ lemah, mudah migrain, Iman tidak kukuh ,susah terima Ilmu, Keegoan yang tinggi..

Malah lebih teruk laluan online kemasukan gangguan syaitan seperti histeria, sampuk , halusinasi, siuman dan perbagai penyakit keturunan berlaku..

kalau mindset kata iblis hanya untk orang islam saja..itu silap..dalam kitab agama lain pun sama, ada iblis yg bersifatkan api..Iblis ttp musuh anak2 adam..tidak kira bangsa dan agama…Cuma persepsi agama jer berlainan.

Jadi H1N1, adalah satu kesedaran yg paling nyata….
Apapun kita bersyukur sbb umat islam tidak banyak yg kena,tp setakat mana kesedaran kita ???…sedangkan kita jgk dlm golongan yg diperhati.

Ini akibat dari kisah2 lama dulu.Bangsa melayu beragama islam, sudah tentu menjadi point utama..ini kerana atok nenek kita dulu2 mencari jalan mudah, tidak ada daya saing dan percaya kepada diri sendiri..dengan membuat syarat kepada jin2 halus….yg dikenali sebagai SAKA.

Maka wujudlah sifat2 jin ini dlm diri cucu cicitnya, sekarang boleh lihat dengan jelas sifat2 ini…sprt. penyakit PHD, masaalah sosial..bunuh membunuh..

Begitu jg dng bangsa lain, perjanjian iblis dengan tuhan nyata,tetapi yg jelas agama mereka juga memohon penganut supaya sedar dan kembali kepada tuhan.

SAKA ?..bukan intiti menakutkan saja..tp perkara yg berkaitan dengan serangan iblis terhadap manusia..SAKA yg senantiasa meng UPGRADE..macam windows. Sekiranya ingin perbincangan lanjut boleh ikuti di : http://mforum3.cari.com.my/viewthread.php?tid=478501&extra=page%3D1&page=1

Sistem tubuh manusia seolah2 ada code jaringan untuk menggerakan sekujur jasad ini ada di dalam jaringan ruh kita..tapi semua itu adalah bentuk perisian code asal ada pada Maha Pencipta Allah SWT.

Jadi, hacker cuba mengedit/tambah/buang code tersebut beserta virus2 agar dapat memecahkan (menggodam) dan masuk dalam sistem tersebut sehingga berjaya merampas No.Serial sesebuah perisian atau sistem operasi windows..sbb itu byk juga terdapat cd windows pirates (kod asal sudah diubah tapi boleh juga digunakan bahkan tidak stabil lama2 kelamaan apabila diupdatekan) dan ada yang windows Asli.

Dalam sistem kejadian manusia code DNA/Genetik/Cap Ibu Jari juga tidak sama di antara satu sama lain itu adalah pembuktian dan pengesahan ulama2 sains sendiri…dan digunakan byk untuk membantu kes2 jenayah dan forensik..

Ibarat pada code jaringan ruh kitalah kita telah digodam oleh iblis/syaitan untuk mengganggu kita pada rohani dan jasmani seterusnya melumpuhkan kita untuk mengingati Allah SWT setiap masa dan ketika..So,pemulihan amatlah diperlukan dengan amal ibadat yang telah disyariatkan oleh Allah SWT..

Apabila kita melakukan kejahatan kita mula ‘TERSEDAR/INSAF’ kenapa ? dan diperintahkan agar kita bertaubat (kembali kepada ALLAH) agar tidak melakukan lagi perbuatan salah/batil atau jahat…samada kejahatan batin dan zahir kita tersedar ! Jadi kesedaran ini menunjukkan bahawa kita perlu kepada pemulihan ruh tadi agar sistem bergerak dengan betul..Kalau kita sudah memilik anti-virus (amalan pendinding amat diperlukan) agar dapat membantu dalam defender dan clean pada sistem pengoperasian ruh dengan baik…

Frenkuansi/gelombang syaitan cuba diselitkan pada kode2 kita itu..kesedaran juga mempunyai tahap2 pada individu..orang tua kata : Cermin diri tu..jangan lupa diri..ingat diri…

Kata M.Nasir pulan Dibalik Cermin Mimpi…apa maksudnya..kembalilah kepada sistem kod asal..pelihara dan jagalah serta pertahankan agar tidak digodam oleh virus (syaitan2)..dan jasad akan berfungsi dengan baik…

Bak kata orang tua : Jangan Cepat Marah..nanti cepat tua..kerana marah (api) menzahirkan atau mengaktifkan hormon dalam sistem kita hasilnya cepat tua..ini berdasarkan kajian sains juga..Nabi Muhammad S.A.W pesan apabila kita marah2 pergilah berwudhu utk meredakan api tersebut dengan air sebagai pengimbangan (kontrol)..agar sistem tidak cepat rosak..semuanya kesan pada jasad…

Maka titik noktahnya perlu penggabungan dengan ‘rahsia diri masing2’ untuk memusnahkan iblis dan memperteguhkanketauhidan kepada Allah SWT atau lebih dikenali sebagai AIR KEHIDUPAN=Mencuci DNA dan tenaga Saka melalui Air Kehidupan..Sesiapayang menguasai “Air Kehidupan” dia boleh menguasai diri dan ‘benda’ tu..

Rahsianya ada di http://rahsiahebat.biz

Posted on April 25, 2010, in Kajian, Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: