Terdelete data


Salam semua kepada kawan² yang telah menlinkkan blog ni.Ternyata kekurangan bahan lagi sebab masih baru kan..Sebenarnya aku tak puashati kat tapak wordpress aku dulu tu kena warning dan diclose sementara setelah aku buang setengah banner dan link² iklan affiliate baru di buka oleh staffnya..sebenarnya blog tu telah banyak aku makan hasil kat situ sebelum ni huhuhu..dengan menggunakan yang tapak percuma dari wordpress..so dia kata salah TOS sebab byk link² affliate..

Walaupun aku tak puashati tapi nak buat cam ner sebab tapak free yang dia bagi..kalau blogspot ok rasanya aku tak guna sgt kat situ..tapi tgk blogger ramai gak pakai..beberapa tahun dulu aku pakai blogdrive.com kena tutup gak mungkin lama tak update so,posting² lepas didelete tak pasti gak sebab aku ni suka sgt bubuh iklan ?.

Baru ni aku import data dari blog lama pastu beberapa hari aku terdelete lak dok godek² lam cpanel nak delete yang lain terdelete folder blog ??.Aku nak import kali kedua tak masuk lak beberapa kali dicuba nih kat mane tak kena ni..masuk skit jerk..?

Takpe lah aku akan bermula dengan yang baru..cam ne tercetus idea SMShotCafe.Com Okey ~ secara ringkas,seringkas pesanan yang hangat dibicarakan sekarang di pelbagai sudut hahahaha cam lam kedai kopi..

Bila teringat kedai kopi ni teringat lah aku kecik² dulu macam orang tua dok sembang..dari satu topic ke satu topic..tapi yang paling hangat tentang politk ?

Sebenarnya blog ni masih lagi lam pembinaan pun..time ada² masa aku mau setting² agi..ni pakai platform wordpress…best gak kekadang sampai pening kepala dok main plugin dia..takpe aku anggap jerk satu benda yang mencabar untuk kayuh pelan² dan anggap cam orang main games cam tu lah…maklum lah aku ni tak minat games..hobi aku main koding² web jer..lum sampai tahap gaban agi ni..?

 

Posted on July 24, 2008, in Catatan SMShotCafe. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

