Proses withdraw dibatalkan


Memang ku menjangkakan proses withdraw dari marketiva semalam dibatalkan..jam 10pagi semalam aku withdraw mengambil masa yg agak lama juga..utk mengetahui keputusanya..mengambil masa sekitar 12 jam lebih juga untuk mengetahui resultnya.Setelah diketahui dibatalkan aku cam biasa jelah akan terus menghubungi support kali ni aku diiterview oleh yanis huhuhu..supervisor baru rasanya.

Aduss byknya soklan diinterview…pening nak menjawab..aku ni kerap kali kena interview kerana masalah security..macam2 soalan maut ditanya..aku jawab je mana yg patut..setelah diperiksa data yg ada adalah sama baru aku dibenarkan untuk membuat withdraw skali lagi untuk diterima..biasanya cam tu..lah..so,bagi yg menggunakan e-gold sebelum2 in..masih lagi diberi pilihan utk mana2 method withdraw seperti e-bullion ke webmoney ke liberty reverse dan sebagainya.

Tgk pagi ni belum lagi diterima yang aku request kali kedua selepas interview semalam..kali ini paling lama untuk diluluskan proses withdraw ini..aku menjnagkakan malam ini juga baru diclearkan.Apa pun aku masih menunggu..

*waktu cairo

[Update] Alhamdulillah dari jam 1pagi aku withdraw kali kedua tgk2 dah masuk dalam ebullion withdraw tu dalam jam 1tgh kira abik masa ler skit kali ni..ok saja semuanya berjalan dengan baik.

Posted on September 4, 2007, in Belajar Forex Marketiva. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

