Nak Kaya Sila masuk laman Web Skim Cepat Kaya?


Sesekali aku baca merata tempat perbalahan tentang skim cepat kaya di internet masih tak berenti lagi.Inilah kekadang berpunca dari segi takrif atau definisi dalam mengutarakan sesuatu topik ? Apa itu pelaburan Internet? Apa itu Skim Cepat Kaya ? Cuba carikan takrif yang lebih mendalam dan bahaskan dari pro n kontra sebelum menghkum itu dan ini.Apa pula perniagaan Internet ?

Apa yang aku tahu.. sejak bermulanya isu “pelaburan internet” orang-orang kampung pun dah mula reti sebut2 INTERNET daripada yang belum reti..Top juga keyword ini sekarang di kampung2.

Makcik dan pakcik pun dah mula tahu.Tapi pelaburan bagaimana dia pun rasa nak masuk kot sebab leh jadi kaya kot..hehehe..jom serbu2..diakhbar2 dan tabloid atau majalah malahan wartawan pun sendiri tak pandai nak ulas tentang benda ini..kekadang songsang aku baca cuba tgk ni antara contoh KLIK SINI

Bagaimana skim ini berfungsi pun ramai diluar sana tidak tahu..

Lebah mengharap korang kat luar tu banyak ler membaca kat forum di internet ni..byk diaorang dok bincang ni..jangan nak pakai hentam2 je…memang le sampai maksud tu tapi tidak jelas dipandang orang yang berpengalaman itu sendiri..dan orang yang jahil masih mencari2 jawapannya yang lebih jelas…! awas ! kita dah zaman IT ni..semua celik dengan Internet ni..ok nanti aku bincang lagi..nak merepek skit hehehe

Posted on May 28, 2007, in Catatan Pedagang Online. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: