Bagaimana Anda Membazir Masa Mendapatkan RM0.00


“Sepanjang setahun saya menjalankan perniagaan Internet, saya melalui berbagai-bagai jenis masalah, pelbagai kesilapan pernah saya lakukan dan dengan kesilapan inilah mengajar saya it’s not so easy to make money from Internet.” –Saudara Hafiz Webmaster of CheapestCovers.com, Road2Millionaire.com,MalaysiaPal.com and InternetMuda.com

Anda boleh muat-turun ebooks secara percuma di SINI

Jika anda menjumpai laman web seperti:

“Bagaimana saya menjadi jutawan dalam 9 jam”
“Jutawan dalam 5 minit”
“Memperoleh RM1,000,000 dalam masa seminggu”

Mereka adalah penipu! Jika anda masih baru dalam perniagaan Internet, anda tidak akan peroleh nilai tersebut. Percayalah cakap saya!

Rekod saya sendiri, setelah lebih setahun dalam perniagaan Internet, saya peroleh lebih kurang RM5,000 dalam masa seminggu. Itupun setelah saya mempunyai beribu-ribu subscribers, mencari killer product, melayan soalan-soalan yang sama daripada bakal pelanggan dan sebagainya.

Rumusan yang saya boleh buat, semakin besar keuntungan yang hendak diperoleh, semakin besarlah kerja yang perlu dilakukan. (Kecuali anda memenangi peraduan gores & menang, loteri, harta karun, lumba kuda, hehe)

Jadi, di dalam e-book “Kesilapan Usahawan Muda Internet”, yang diberikan Percuma, anda akan lihat…

Posted on May 1, 2007, in Catatan Pedagang Online. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

