Kerja dah bertimbun


Aduss kerja ku semakin hari semakin suntuk masa..semakin bertimbun kerja sebenarnya..walaupun aku bisnes online..macam2 nak kena ikut perkembangan dan maklumat bisnes online ni..nampak je dok rilek tapi dlm kepala otak ni ada macam2..takper lah aku selesaikan satu persatu..pelabur pun juga mendapat sambutan juga setakat ini…aku hanya bantu kawan2 jer..kekadang aku ni cam introduce broker plak..nak kena setup account pelabur lagi..takper lah aku akan buat sesuatu yang terbaik di atas kepercayaan kawan2 so,atas desakan kwn aku kt msia terpaksa terima kenyataan ini..aku kena terima lah $2k..takperlah aku kena kemaskinikan balik akauan dan target harian..harapan semoga freedom financial mereka akan tercapai..good luck..!

Posted on February 12, 2007, in Catatan Pedagang Online. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

