TAC plak tak sampai


Ish macam2 ler..ari ni TAC m2u plak tak sampai aku pun begang gak ni..baru ni ada 2-3 minggu tak sampai..sedangkan aku dah pakai 2-3tahun sebelum2 ini ok jer..walaupun pakai roaming maxis..email dah antar dulu pastu ok jap 2-3hari..entah sejak kejadian gempa bumi kat taiwan baru ni kot..aku pun buntu gak dipihak maybank plak cam hampess jer jawab…aku cuba gak pakai service sms m2u tak sampai gak…sbb aku rasa bukan masalah network atau maxis sbb aku send sms pakai tepon sini ok je dan kawan msia aku send ok jer..ini masalah sistem kat maybank..apapun aku tak puashati tentang jawapan dipihak maybank ada ke plak tanya bila aku send dan time..bodoh betul ler..sedang kan rekod mana aku setiap sms yg dikirim..kalau ada aku screenshort ler..aku ni byk kali berurusan bank msia ni..aku takpuashati betul..dulu nak buat m2u tahun 2003 kiranya masa tu mula diperkenalkan ada plak tatau aku p tanya pekerja kat dlm tu buat bodo jer….tak celik IT tak per asalkan tau skit2….ini melembabkan kerja bisnes aku leer ni..

Posted on February 11, 2007, in Catatan Pedagang Online. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

