Alhamdulillah rezeki


Waah ari ni giler2 punya market dpt gak lah kutip2 untung skit2 ari ni kiranya dah cecah target harian..alhamdulillah rezeki2…dpt lah skit2 dlm 300usd hari ni aku biasa buat purata 100usd je sari..memadai dengan margin..management dan disiplin adalah penting dlm forex ni…dlm forex ni awaslah jgn ada sifat tamak tak tidak sabar..kita kena sabar..lagipun tak de plak istilah org tamak selalu untung..cite dogeng anjing dengan bayang2 juga ada benarnya..

So,dlm kul 2 tadi aku close je posisi2 yg untung dan terus withdraw dari neuimex..tgk2 malam dah masuk ke e-gold..dpt lah bayar2 loan,makan2,dan duit pelabur skit..smlm pun bagi skit je dulu kat ammu halim kat kompleks tgklah ari ni atau esok aku p serahkan skit lagi baki…dia pun aku tlg2 jer dia ada labur 200usd setiap bulan aku bagi je 200genih kira dia tumpang skali aku cabutlah skit2 hasil penat lelah hehehe..sekadar trade pun playsafe..biar skit tapi berterusan..smlm pun sempat bagi 150genih..p cucuk kat bank dlm 900genih tup..tup..tup dah kering..ingat ke sempat nak bagi 400genih dah 2 bulan tertangguh..bukan apa malas nak kuar umah sejuk2 ni..so..dah abik printer..505 genih..bayar vacum kecik 200genih..kebetulan wan tinggal dia balik 2 hari lepas tak de org abik aku bayarkan jer lah..aduus tak larat nak p bank ari2 ni..smlm transfer kena p cucuk balik L.E1k esok atau lusa..sebenarnya malas sgt kerap2 p cucuk kat metro tu..ni aku withdraw kat neuimex tadi..setakat aku pakai platform neuimex ok je…aku lebih suka pakai e-gold je..sbb cepat skit..kalau pakai wire bank lambat..ni kira aku nak tolak terus kat basit ari ni aku nak ajarkan dia buka akauan northfinance dulu..aku kena transfer ka t dia je lah dia dah masukkan duit kat ku dlm RM4k aku pinjam kat dia 300usd sbb aku nak buka akauan kat nortfinance baru ni..cuma kat northfinance aku belum withdraw situ pun ada juga untung..alhamdulillah berjalan lancar..rezeki anak2 ..maklum lah aku ni sebulan aku kena capai target sekurang2nya dlm $1k juga ..nak bereskan dulu loan ..nanti leh fund lagi..nak cari aset2 lain pula..kira berbaloilah aku belajar forex selama ni..pahit maung harus ditempuhi bukan senang nak senang..target aku adalah financial freedom..buat apa kerja makan gaji lagi kalau hutang keliling pinggang …kerja utk hutang ke kerja utk apa..ha??soalan yg sering bermain2 dikepala hotak aku..

Hari aku send ke backoffice neuimex..cuba apply IB neuimex dok menjawab soalan2 yang diberi berkaitan ngan bisnes..tibai2 je..baru ni aku antar kat klaus dia kata memang dia tanya ada apa2 bisnes real dan apa2 peluang bisnes kemudian dia send document utk apply IB neuimex..takperlah aku cuba dulu..lama tangguh2 maklum ler..ari ni test jer lah scan dan print yg beli semalam tu..sbb document tu pun nak kena print,sign,scan dan send atau fax..oklah aku tunggu jawapan kot2 dpt..kalau dpt leh aku cari sapa2 nak join neuimex..aku boleh uruskan..

paymentneuimex.JPG

Posted on February 8, 2007, in Catatan Pedagang Online. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

