Otakku jadi otak ekonomi?


Adusss ghupe2nya dah tahun baru yerk..planning pun tak dirancang lagi ni..apa aku perlu buat aah..adakah aku perlu rancang apa yang belum terancang tahun lepas..ada kebarangkaliannya..

Dah nak masuk ke tahun ketiga aku terlibat dlm bisnes online namun pencarian utk menemui jalan kejayaan masih perlu ditempuhi dari hari ke hari..

Otakku pun dah dah berubah nak jadi otak ekonomi plak..masa dulu aku tak de minat tapi entah skrg ni bila terlibat dalam dunia forex dah terbalik dah..masa kecik2 dulu aku suka gak berbisnes hingga sekarang pun aku berbisnes..

Sejak terlibat forex ni banyak benda nak kena baca dan kaji..berita ekonomi dan kalendar ekonomi ler..tah analisis ekonomi yg tak pernah aku temui sebelum ni pun..hidup mesti diteruskan!..kerjaya aku sebagai trader full-time harus diteruskan..disitu ada kemahuan disitu ada kejayaan jika diadunkan dengan usaha yang bersungguh2..Insyallah akan ku teruskan perjalanan kerjaya aku sebagai trader yang berjaya dan dapat membantu rakan2 dan masyarakat.Apapun planning atau misi utama aku tahun ini semoga sukses dalam trading forex aku..Perjalanan jauh pasti dimulakan dengan langkah yang pertama.

Posted on January 1, 2007, in Catatan Pedagang Online. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

